KAKO NAROČATI
POSTOPEK NAKUPA
1. Izbrani izdelek dodate v košarico. V košarici desno zgoraj kliknete »poglej košarico« ter nato "nadaljujte na blagajno". Vnesite vaše ime in priimek, lahko si tudi poljubno ustvarite račun ali nakupujete brez registracije.
2. Vnesite vaše ime in priimek, lahko si tudi poljubno ustvarite račun ali nakupujete brez registracije.
3. Za tem izpolnite osebne podatke in nadaljujte na izbiro kuriske službe za dostavo izdelkov.
4. Pri naslednjem koraku izbere metodo plačila. Pred nakupom se morate zaradi Zakona o varstvu potrošnikov strinjati s pogoji poslovanja, ki se nahajajo na dnu te strani. To naredite tako, da med postopkom nakupa označite kvadratek »Strinjam se s pogoji poslovanja«.
Z zadnjim klikom na »Naročilo z obveznostjo plačila« je nakup zaključen.
Na vaš e-mail naslov boste prejeli potrdilo o prejetem naročilu. Od tu naprej lahko pričakujete, da bo paket odposlan v roku 48 ur. SOBOTA, NEDELJA in PRAZNIKI se ne štejejo v delovne dneve. Datum oddaje naročila se ne šteje kot prvi delovni dan.
PREKLIC NAROČILA
Če se po oddanem naročilu premislite, nas prosimo obvestite čim prej, preden je paket odpremljen, na info@smartus.si - v zadeva napišite PREKLIC NAROČILA, ter vaše ime in številko naročila. Lahko nas tudi pokličete na 08 205 8661. Preklic naročila in vračilo paketa se šteje kot odstop od pogodbe, za katerega vam ni potrebno navajati razloga.
V kolikor kupec naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila. Postopek zaključka nakupa se ne zaključi na tej isti strani, ampak ima najprej kupec možnost, da preveri vse podatke in nadaljuje postopek naročila na naslednji strani.
Kupec ima možnost popraviti napačno vnešene podatke pred zaključkom nakupa. To stori z preprostim klikom na povezavo, kot prikazuje spodnja slika.
V primeru da kljub preverjanju naročite napačen artikel ali količino, nam lahko posredujete sporočilo na elektronski naslov info@smartus.si in bomo skupaj spremenili vaše naročilo.